Skip to main content
  1. Serwis prawniczy https://www.eprawohub.pl zaświadcza o zgodności
    dokumentu prawnego z prawem krajowym i europejskim, w tym
    przede wszystkim z przepisami RODO.
  2. Serwis prawniczy https://www.eprawohub.pl udziela licencji
    wieczystej na przedmiotowy dokument prawny.
  3. Wieczysty Licencjobiorca niniejszego dokumentu tj. DD Projekt, ul.
    Krakusa 11, Kraków 30-535, NIP: 6793215200
    , REGON:388 598 117
    , ddprojekt@ddprojekt.pl, będący właścicielem strony
    https://ddprojekt.pl/
     zobowiązuje się do przestrzegania zasad w nim
    ustanowionych.

DD Projekt (właściciel marki Archtegia)
architegia@architegia.pl

I. POLITYKA PRYWATNOŚCI

§ 1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka prywatności ma charakter informacyjny.
  2. Niniejszy dokument określa zasady prywatności na stronie internetowej
    https://ddprojekt.pl/ .
  3. Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane na podstawie
    Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
    2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10
    maja 2018 r. oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).
  4. Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych jest
  5. DD Projekt, ul.Krakusa 11, Kraków 30-535, NIP: 6793215200, REGON:388 598 117
    ddprojekt@ddprojekt.pl , będący właścicielem strony https://ddprojekt.pl/ .
  6. Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji
    mu przekazanych, a dotyczących użytkowników strony internetowej.
  7. Administrator z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne,
    w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę
    przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem
    osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną
    modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących
    przepisów prawa
  8. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami z art. 5 RODO tj.
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby,
      której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”)
    2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
      nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;(„ograniczenie
      celu”)
    3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w
      których są przetwarzane;(„minimalizacja danych”)
    4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane („prawidłowość”)
    5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane
      dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których
      dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”)
    6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych
      osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem
      przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za
      pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych
      (integralność i poufność”).
  9. Administrator danych osobowych przetwarza tylko dane osób pełnoletnich. Jeśli
    opiekunowie prawni osoby niepełnoletniej powezmą wiedzę o tym, że wypełniła ona
    formularz dostępny na stronie https://ddprojekt.pl/ prosimy o skontaktowanie się z
    nami w celu usunięcia tych danych z bazy.
  10. W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających jego bieżącą
    działalność udostępnianych np. przez firmę Google, Dane Osobowe Klienta mogą być
    przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) lub innego państwa, w
    którym podmiot z nią współpracujący utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania
    Danych Osobowych przy współpracy z Administratorem.

§2. Cele i podstawy prawne przetwarzania

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Dane osobowe zbierane poprzez
    formularz kontaktu lub formularz do wyceny zamieszczony na stronie
    https://ddprojekt.pl/ obejmuje m.in.: takie informacje takie jak: imię i nazwisko, adres
    e -mail, telefon służą do identyfikacji Klienta, nawiązania z nimi kontaktu
    handlowego, przekazania wyceny usług realizowanych przez Administratora czy też
    prowadzenia negocjacji handlowych z Klientem i ewentualnie podpisania i realizacji
    umowy.
  2. Dane osobowe zbierane na stronie https://ddprojekt.pl/ są przetwarzane przede
    wszystkim na podstawie zgody osoby (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,
    której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
    której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  3. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być
    przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną
    lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego –
    odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004
    roku – Prawo Telekomunikacyjne.
  4. Dane Osobowe Klienta mogą być przetwarzane również na podstawie:
    1. obowiązujących przepisów prawa – gdy przetwarzanie jest niezbędne do
      wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. gdy na
      bazie przepisów podatkowych lub rachunkowych Administrator rozlicza
      zawarte umowy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
    2.  niezbędności do innych niż wymienione powyżej celów wynikających z
      prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub
      przez stronę trzecią, w szczególności do ustalenia, dochodzenia lub obrony
      roszczeń, prowadzenia korespondencji z Klientami.(art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

§3. Okres przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do
    udzielenia odpowiedzi na pytania, wyceny usług, rozwiązania problemów,
    prowadzonych negocjacji lub czasu potrzebnego do załatwienia sprawy, w jakiej dane
    osobowe zostały powierzone, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji
    usługi, a także przez czas, w którym Administrator jest obowiązany do
    przechowywania dokumentów sprzedaży oraz dochodzenia roszczeń.
  2. Jeżeli zostały zebrane w innym celu, na które użytkownik wyraził zgodę – to do czasu
    wycofania zgody na ich przetwarzanie w tym celu.

§4. Odbiorcy danych osobowych

  1. Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika
    z przepisów prawa, ze zgody klienta, oraz zakresu usług z jakich korzysta klient.
  2. Odbiorcami danych mogą być podmioty realizujące na zlecenie Administratora
    zamówienie i zajmujące się jego obsługą: pracownicy, współpracownicy, firmy
    księgowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące płatności, banki,
    firmy świadczące usługi marketingowe, dostawcy usług telekomunikacyjnych,
    kancelarie prawne, uprawnione organy państwowe.

§5. Twoje prawa w ochronie danych osobowych

  1. Z uwagi na dobrowolny charakter podania swoich danych osobowych, masz prawo
    1. dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO)
    2. sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)
    3. usunięcia swoich danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym” – art.
      17 RODO )
    4. ograniczenia przetwarzania sowich danych osobowych (art. 18 RODO)
    5. przenoszenia swoich danych osobowych (ar. 20 RODO )
    6. do sprzeciwu -art. 21 RODO
  2. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
    RODO, masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Jego strona internetowa dostępna jest pod tym adresem: https://uodo.gov.pl/ .
  3. W każdym czasie zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta.
    Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych nie ma wpływu na zgodność z prawem
    przetwarzania danych dokonanych przez Administratora na podstawie zgody przed jej
    cofnięciem.

§6. Naruszenie ochrony danych osobowych

  1. W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej
    zwłoki, nie później niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – zgłasza je
    organowi nadzorczemu –(Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych), chyba że
    jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub
    wolności osób fizycznych. Do zgłoszenia przekazanego organowi nadzorczemu po
    upływie 72 godzin, Administrator dołącza wyjaśnienie przyczyn opóźnienia. Jeżeli
    naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko naruszenia
    praw lub wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadamia
    osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu.

II. POLITYKA COOKIES

§ 1. Co to są pliki cookies i w jakim celu są stosowane w stosunku do klientów.

  1. Używamy plików cookies na naszych stronach. (Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f)
    RODO).
  2. Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane
    po stronie urządzenia końcowego Klienta w związku z korzystaniem ze strony
    internetowej https://ddprojekt.pl/.
  3. Przechowuje się w nim informacje, których Administrator może potrzebować, aby
    dostosować się do sposobów korzystania z niego przez klienta i aby zbierać dane
    statystyczne dotyczące strony.
  4. Stosowanie plików cookies ma na celu poprawne działanie strony internetowej.
    Stosowane przez Administratora pliki „cookies” są bezpieczne dla urządzeń Klienta.
    W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Klientów
    wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.
    Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i
    dostosować Stronę Internetową indywidualnie każdemu Klientowi. Pliki „cookies”
    zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na
    urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  5. Stosowane pliki cookies mają przede wszystkim ułatwić klientowi korzystanie ze
    Strony Internetowej, poprzez zapamiętanie podanych raz informacji, tak aby klient za
    każdym razem nie musiał ich podawać, jak również pliki cookies służą dostosowaniu
    ich zawartości, w tym prezentowanych reklam, do jego preferencji.
  6. Pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią
    danych osobowych. Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu
    wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą – a tam samym
    zostać uznane za dane osobowe. W stosunku do informacji zbieranych przez pliki
    cookies, które mogą zostać powiązane z konkretną osobą, zastosowanie znajdują
    postanowienia Polityki Prywatności, w szczególności dotyczące praw osoby, której
    dane dotyczą. Informacja dotycząca informacji zbieranych przez pliki cookies jest
    również udostępniana m.in. w treści klauzuli informacyjnej zamieszczonej w
    widocznym i łatwo dostępnym miejscu podczas pierwszej wizyty na stronie
    https://ddprojekt.pl/.
  7. Klient może sprzeciwić działaniom podjętym przez Administratora, a w przypadku
    wyrażenia zgody może być ona cofnięta w dowolnym momencie.

§2. Jakiego rodzaju pliki cookies są stosowane .

  1. Administrator stosuje następujące rodzaje plików „cookies”:
    1. Cookies sesyjne:  przechowywane na urządzeniu Klienta Strony
      Internetowej i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki.
      Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia Klienta
      Strony Internetowej. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie
      jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z
      urządzenia Klienta Strony Internetowej.
    2. Cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony Internetowej
      i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej
      przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z
      urządzenia Klienta Strony Internetowej. Mechanizm cookies trwałych nie
      pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych
      informacji poufnych z urządzenia Klienta Strony Internetowej.
    3. Cookies” „analityczne” umożliwiają lepsze poznanie sposobu interakcji
      Usługobiorcy w zakresie zawartości Strony, lepiej zorganizować jego układ.
      “Analityczne” „cookies” gromadzą informacje o sposobie korzystania ze
      Strony Internetowej przez Usługobiorcę, typie strony, z jakiej Usługobiorca
      został przekierowany, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na
      stronie Strony Internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych
      osobowych Usługobiorcy, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze
      Strony Internetowej.

§3. Dodatkowe informacje w sprawie cookies

  1. Pliki „cookies” mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć
    Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient korzysta ze
    Strony Internetowej. W tym celu mogą zostać zachowane informacje o ścieżce
    nawigacji Klienta lub czasie pozostawania na danej stronie.
  2. W zakresie informacji o preferencjach Klienta gromadzonych przez sieć reklamową
    Google Klient może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików „cookies”
    przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
  3. Korzystamy z usług:
    1. Google Analytics, dostarczanych przez Google Inc. (1600 Amphitheatre
      Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) w celu analityki ruchu w
      Serwisie. Na jej podstawie uzyskujemy statystyki pokazujące, jak Ty i
      pozostali użytkownicy korzystacie z Serwisu.
  4. W celu:
    1. zablokowania zbierania danych przez narzędzia analityczne Google (Analytics,
      Optimize i inne), Użytkownik może w ustawieniach swojej przeglądarki
      wyłączyć akceptację ciasteczek i danych witryn zewnętrznych podmiotów,
      wyczyścić pliki cookies w przeglądarce internetowej, skorzystać z dodatków
      blokujących narzędzia (np. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/?hl=pl)
      lub korzystać z Serwisu w przeglądarce w trybie bez zapisywania informacji w
      plikach cookies.
  5. Klient może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików
    „cookies”, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki
    „cookies” do urządzenia Klienta. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu
    poprzednim, Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub
    za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności
    w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach
    przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na
    urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików
    „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  6. Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w
    Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z
    informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce.
    Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w
    zależności od przeglądarki, której używasz:
    FirefoxChromeSafariInternet Explorer / Microsoft Edge7. Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre
    funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Sklepu Internetowego

Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki prywatności i
polityki cookies.

Niniejsza wersja polityki prywatności i cookies obowiązuje od dnia 15.09. 2020 r.

 

„Wniosek o usunięcie danych osobowych ze zbioru”
Imię i nazwisko……………………………………………………………………………
Adres zamieszkania:……………………………………………………………………
Adres korespondencyjny:……………………………………………………………………..
Kod pocztowy:………………………….Miejscowość:………………………………..
Telefon kontaktowy :…………………………………………………………………….
Adres e-mail :……………………………………………………………………………..
̈ Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych zawartych w formularzu przez
…………………………………………… z siedzibą w ……………, przy ul.
………………… na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do przesłania Pani/Panu
potwierdzenia usunięcia Pani danych z naszego systemu. Przetwarzanie powyższych danych
ma jedynie na celu usuniecie ich z naszego systemu oraz przesłanie potwierdzenia usunięcia
na wskazany w powyższym formularzu adres e-mail.